Zásady ochrany osobních údajů služby tridni-schuzky.cz
Tyto Zásady ochrany osobních údajů (dále jen „Zásady“) popisují, jak Ing. Lukáš Novák, datum narození 22. srpna 1988 (RČ: 880822/0918) (dále jen „Provozovatel“ nebo „Správce“ nebo „Zpracovatel“ dle kontextu), zpracovává osobní údaje v souvislosti s poskytováním online služby tridni-schuzky.cz (dále jen „Služba“).
Ochrana vašich osobních údajů je pro nás prioritou. Přistupujeme k nim zodpovědně a v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“).
1. Správce a Zpracovatel osobních údajů
- Správcem osobních údajů Uživatelů Služby (školy, učitelé – jejich registrační, kontaktní a případně fakturační údaje) je: Ing. Lukáš Novák, Datum narození: 22. srpna 1988 (RČ: 880822/0918), Kontakt: info@tridni-schuzky.cz
- Správcem osobních údajů Rodičů (zákonných zástupců žáků), kteří si rezervují termín schůzky prostřednictvím Služby, je příslušný Uživatel Služby (škola nebo konkrétní učitel), který Službu pro organizaci schůzek využívá.
- Provozovatel (Ing. Lukáš Novák) v tomto případě vystupuje v roli Zpracovatele osobních údajů Rodičů, a to na základě pokynů a smlouvy (akceptace Všeobecných obchodních podmínek a Zpracovatelské smlouvy) uzavřené s Uživatelem (školou/učitelem). Provozovatel zpracovává údaje Rodičů pouze za účelem technického zajištění rezervace termínu a související komunikace v rámci Služby.
2. Jaké osobní údaje zpracováváme?
Zpracováváme pouze osobní údaje nezbytné pro poskytování Služby a plnění našich smluvních a zákonných povinností. Rozsah zpracovávaných údajů se liší podle toho, zda jste Uživatelem Služby (škola/učitel) nebo Rodičem rezervujícím si termín.
Údaje zpracovávané Provozovatelem jako Správcem (o Uživatelích – školách/učitelích):
- Identifikační a kontaktní údaje: Jméno, příjmení, e-mailová adresa (pro registraci, komunikaci, podporu).
- Údaje o škole/pracovišti: Název školy, seznam třídních učitelů a jejich tříd (pro funkčnost Služby, přiřazení schůzek).
- Fakturační údaje (pokud je Služba placená): Název subjektu, adresa sídla, IČO, DIČ (pro plnění smlouvy a zákonných účetních povinností).
- Údaje o využívání Služby: Technické logy, údaje o přihlášení, nastavení v rámci účtu (pro zajištění funkčnosti, bezpečnosti a zlepšování Služby).
Údaje zpracovávané Provozovatelem jako Zpracovatelem (o Rodičích, jejichž Správcem je Uživatel – škola/učitel):
- Identifikační a kontaktní údaje zadané při rezervaci: Jméno, příjmení, e-mailová adresa (pro potvrzení rezervace, případné upozornění, identifikaci pro učitele).
3. Účely a právní základy zpracování
Zpracování údajů Uživatelů (Provozovatel jako Správce):
- Poskytování Služby a plnění smlouvy: Zpracování identifikačních, kontaktních údajů a údajů o škole/třídách je nezbytné pro vytvoření účtu, umožnění využívání funkcí Služby a plnění smluvního vztahu založeného akceptací VOP (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy).
- Fakturace a účetnictví (u placených verzí): Zpracování fakturačních údajů je nezbytné pro vystavení daňových dokladů a plnění zákonných povinností v oblasti účetnictví a daní (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – plnění právní povinnosti; a čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy).
- Komunikace a podpora: Zpracování kontaktních údajů pro zasílání informací souvisejících se Službou, odpovědi na dotazy a poskytování uživatelské podpory (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy; a čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR – oprávněný zájem na efektivní komunikaci a podpoře).
- Zlepšování a bezpečnost Služby: Analýza využívání Služby (anonymizovaná nebo pseudonymizovaná data, technické logy) pro zajištění bezpečnosti a zlepšování funkcí (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR – oprávněný zájem na bezpečném a funkčním poskytování Služby).
Zpracování údajů Rodičů (Provozovatel jako Zpracovatel):
- Technické zajištění rezervace termínu: Zpracování jména, příjmení a e-mailu Rodiče pro umožnění rezervace konkrétního časového slotu u Uživatele (učitele/školy) a zaslání potvrzení či upozornění (právní základ Provozovatele pro zpracování: plnění smlouvy o zpracování s Uživatelem [školou/učitelem] dle čl. 28 GDPR; právní základ Uživatele [školy/učitele] pro sběr údajů od Rodiče je typicky plnění úkolu ve veřejném zájmu nebo nezbytnost pro účely oprávněných zájmů školy, případně souhlas – za volbu a existenci právního základu odpovídá Uživatel/škola).
4. Příjemci osobních údajů
Vaše osobní údaje jsou primárně zpracovávány Provozovatelem a jeho pověřenými pracovníky (pokud existují). K osobním údajům mohou mít v nezbytném rozsahu přístup i externí subjekty, které pro Provozovatele zajišťují některé služby (další zpracovatelé), jako jsou:
- Poskytovatelé hostingových a serverových služeb (pro uložení dat Služby).
- Poskytovatelé účetních a daňových služeb (pro zpracování fakturačních údajů).
- Poskytovatelé analytických a technických nástrojů (pro zlepšování Služby, často v anonymizované podobě).
S těmito subjekty máme uzavřeny zpracovatelské smlouvy zajišťující ochranu vašich údajů v souladu s GDPR. Osobní údaje zásadně nepředáváme třetím stranám pro jejich vlastní účely, pokud k tomu nemáme váš souhlas nebo nám to neukládá zákon. Údaje Rodičů zadané při rezervaci jsou primárně zpřístupněny příslušnému Uživateli (učiteli/škole), u kterého si termín rezervují.
5. Předávání údajů mimo EU/EHP
Osobní údaje zpracováváme a ukládáme primárně na serverech umístěných v členských státech Evropské unie nebo Evropského hospodářského prostoru (EU/EHP). K předávání údajů mimo EU/EHP nedochází, pokud není zajištěna odpovídající úroveň ochrany dle GDPR (např. na základě standardních smluvních doložek nebo rozhodnutí o odpovídající ochraně).
6. Doba uchování osobních údajů
- Osobní údaje uchováváme pouze po dobu nezbytně nutnou k dosažení účelů, pro které byly shromážděny, nebo po dobu stanovenou právními předpisy.
- Údaje Uživatelů: Uchováváme po dobu trvání registrace/smlouvy a dále po dobu nezbytnou pro případné řešení právních nároků (obvykle 3 roky po ukončení smlouvy). Fakturační údaje uchováváme po dobu stanovenou účetními a daňovými předpisy (obvykle 10 let).
- Údaje Rodičů (zpracovávané jménem Uživatele): Tyto údaje jsou uchovávány v Službě po dobu nezbytnou pro organizaci a vyhodnocení schůzek daným Uživatelem (školou/učitelem) a následně jsou mazány nebo anonymizovány dle nastavení nebo pokynů Uživatele, případně automaticky po uplynutí definované doby (např. na konci školního roku nebo po určitém počtu měsíců od konání schůzky). Provozovatel jako Zpracovatel maže tato data bez zbytečného odkladu po ukončení smlouvy s Uživatelem nebo na jeho pokyn.
7. Zabezpečení osobních údajů
Přijali jsme přiměřená technická a organizační opatření k ochraně zpracovávaných osobních údajů před ztrátou, zneužitím, neoprávněným přístupem, zveřejněním nebo změnou. Mezi tato opatření patří například šifrování komunikace, řízení přístupů, zálohování dat a pravidelné revize bezpečnostních postupů.
8. Vaše práva jako subjektu údajů
V souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů máte následující práva:
- Právo na přístup: Máte právo získat potvrzení, zda vaše osobní údaje zpracováváme, a pokud ano, získat k nim přístup a další informace.
- Právo na opravu: Máte právo na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, které se vás týkají.
- Právo na výmaz („právo být zapomenut“): Máte právo požadovat výmaz vašich osobních údajů, pokud již nejsou potřebné pro původní účely, odvoláte souhlas (pokud byl právním základem), vznesete námitku proti zpracování z oprávněného zájmu a neexistují převažující oprávněné důvody, nebo pokud byly údaje zpracovávány protiprávně.
- Právo na omezení zpracování: Máte právo požadovat omezení zpracování v určitých případech (např. pokud popíráte přesnost údajů, zpracování je protiprávní, ale nechcete výmaz, údaje již nepotřebujeme, ale vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků, nebo jste vznesli námitku).
- Právo na přenositelnost údajů: Pokud je zpracování založeno na souhlasu nebo smlouvě a provádí se automatizovaně, máte právo získat své osobní údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a předat je jinému správci.
- Právo vznést námitku: Pokud zpracováváme vaše údaje na základě oprávněného zájmu, máte právo vznést námitku proti takovému zpracování. V takovém případě nebudeme údaje dále zpracovávat, pokud neprokážeme závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad vašimi zájmy, právy a svobodami.
- Právo podat stížnost: Máte právo podat stížnost u dozorového úřadu, pokud se domníváte, že zpracováním vašich osobních údajů došlo k porušení GDPR. Příslušným dozorovým úřadem v České republice je: Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, Web: www.uoou.cz
Důležité: Pokud jste Rodič a chcete uplatnit svá práva týkající se údajů zadaných při rezervaci schůzky, obraťte se primárně na Uživatele Služby (školu/učitele), který je Správcem vašich údajů. Provozovatel vaší žádosti vyhoví v rozsahu své role Zpracovatele a na základě pokynů od Uživatele (Správce).
9. Jak uplatnit svá práva?
Svá práva můžete uplatnit kontaktováním Provozovatele (pokud jde o údaje Uživatelů) na kontaktních údajích uvedených v čl. 1 těchto Zásad. Pro ověření vaší totožnosti můžeme požadovat doplňující informace.
10. Závěrečná ustanovení
Tyto Zásady mohou být Provozovatelem jednostranně aktualizovány, zejména v reakci na legislativní změny nebo změny ve způsobu poskytování Služby. Aktuální znění Zásad bude vždy zveřejněno na webových stránkách Služby tridni-schuzky.cz. Doporučujeme vám se s aktuálním zněním pravidelně seznamovat.
Tyto Zásady ochrany osobních údajů nabývají platnosti a účinnosti dnem 5.5.2025.
Kontakt
Napište nám

Naše vize
Věříme, že digitalizace a chytré nástroje mohou výrazně přispět ke zefektivnění práce ve školství a zlepšení komunikace mezi školou a rodinou. Chceme učitelům poskytnout nástroj, který jim skutečně pomůže a umožní jim soustředit se na to nejdůležitější – na vzdělávání a podporu jejich žáků.
